torsdag 27. november 2008

Fredrik Wandrup

Fra jeg leste Wandrups biografi om Bjørneboe for mange år siden har Wandrup vært en av mine store helter. Han skriver godt, er allsidig, har kjempegode kommentarer, gode bok- og musikktips. Gleden er derfor stor: i dag har jeg fått et eksemplar av hans nyeste bok Wandrups valg Litteratur. 333 boktips fra Fredrik Wandrup. Dette er en mann som har lest mye!! Boken er fabelaktig og jeg er hoppende begeistret for å kunne trekke veksler på denne allsidige mannen. Det er masse spennende tips i boken, og i tillegg har han skrevet et nydelig stykke som avslutning på boken som heter Bøkenes vidunderlige verden. Snadder!!

Takk til Wandrup!!

God bok!!

Bilde lastet ned fra Bokavisen.no

1 kommentar:

  1. Akkurat. :) Dette innlegget hadde jeg ikke fått med meg.

    SvarSlett