lørdag 1. august 2009

Blekkdød - Cornelia Funke


Siste boken i triologien om Meggie og Mo er avsluttet. Spenningen og den høye kvaliteten ble holdt til siste side, og det var fantastiske nesten 1800 sider fordelt på tre tykke bøker på en liten uke. Som jeg allerede har skrevet har dette vært en sjeldent moro lesning!

Nå skal jeg snart lese Tyvenes Herre. Den har vi bestemt at skal leses høyt - og jeg kan ikke tenke meg en bedre aktivitet på sene høstkvelder!

Jeg håper jeg har klart å overbevise noen bloggvenner til å tre inn i Funkes vidunderlige verden! Jeg kommer til å savne den nå når jeg er ute av den og tilbake i denne verdenen!

God bok!

1 kommentar:

  1. Jeg har tenkt på å lese denne trilogien siden jeg så filmen tidligere i vår. Filmen var ok den, men siden har anbefalt å lese bøkene. Og det skal jeg gjøre - må bare få filmen litt på avstand:-) Hyggelig å høre at datteren din også har fått noen fine leseropplevelser.

    SvarSlett