søndag 21. mars 2010

Sony reader


Jeg har fått den mest fantastiske gadget jeg kunne drømme om. Den er så lekker at det nesten ikke er til å holde ut! Foreløbig har jeg fått handlet to e-bøker, den siste til Coetzee og den siste til Byatt. Dette er forhåpentligvis et før og etter kapitel i mitt liv som leser! Den gir akkurat samme følelsen som en bok, er superb å lese på, jeg kan notere, søke på navn, høre på lydbøker og laste inn alt fra fagbøker, romaner, diktsamlinger til reisehåndbøker. Forbausende bra utvalg av englske titler.
Ferier preget av desperasjon over å ikke ha tatt meg nok eller de rette bøkene er en saga blott. Den har perfekt størrelse og kan tas med overalt. Og så er den utrolig smekker og elegant. Her og nå kan det ikke bli bedre!!

6 kommentarer:

  1. Ser lekker ut ja, og jeg tar poenget med ferier, men...så gammmeldags som jeg er blir det neppe på denne siden av perleporten (så får vi heller se det an i evigheten...)
    Gratulerer ellers med vel overstått?D!

    SvarSlett
  2. Ja, og hvordan gikk det egentlig? Gratulerer med vel overstått!

    SvarSlett
  3. Den så snerten ut! Du må komme tilbake med en mer utfyllende "anmeldelse" av den når du hat fått brukt den litt :)

    Og gratulerer med overstått disputas! :)

    SV: Nei (desverre?) har jeg ikke lest noe av han og har ingen umiddelbare planer om å gjøre det for omtalene jeg har lest har ikke fått meg interessert på noen måte. Men man skal jo aldri si aldri. Hvorfor burde jeg lese Murakami? :)

    SvarSlett
  4. Så fin! Skal jeg vente til I-paden kommer, eller kjøpe denne tro?

    SvarSlett
  5. Stine Marie: hm. Det eneste jeg kan komme på er: hvorfor i all verden skal du IKKE lese Murakami? :-)
    Lille søster: jeg tror I-paden har en del barnesykdommer, jeg sjekket en del før jeg bestemte meg for å ønske meg Sony. Se litt rundt, det er gode diskusjoner på nettet, pluss bra greier på Youtube.
    Knirk: det gikk bra :-) Nå er jeg doktor.

    SvarSlett
  6. Ej me vil ha!!! (Må skrives på dialekt for å få den riktige klangen.)

    SvarSlett