fredag 19. desember 2008

God jul!


Kjære bokvenn og bloggleser!
I dag reiser jeg på juleferie. To uker på en fjellhytte. Forhåpentligvis blir det uendelige mengder med snø - gnistrende kalde dager og stjernehimmel. Det er perfekte forhold for et glass rødvin foran peisen, med en god bok. I hele høst har jeg "samlet" julelektyre, og har i flere uker kjent på den gode følelsen av å ha samlet et godt knippe kjente og ikke så kjente forfattere som venter på å bli lest.
Jeg ønsker dere en riktig god og fredfylt jul, med gode lesestunder og forhåpentligvis harde bok-pakker under treet!

6 kommentarer:

  1. Så deilig å kunne nyte jule i et skikkelig "winter wonderland"! Jeg har også samlet litt julelektyre nå, så jeg er klar for to skikkelig avslappende uker :)

    God jul og godt nyttår!

    SvarSlett
  2. God jul til deg også, Janke! Håper bokpakkene både blir mange og spennende :-)

    SvarSlett
  3. Høres ut som en fristende julefeiring. God jul.

    SvarSlett
  4. God jul! Selv blir jeg hjemme og kommer forhåpentligvis til å lese mye.

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelige hilsner, de gjengjeldes hjertelig!! Det ble ikke mange bøker under treet, men en og annen hard firkantet pakke dukket opp. De skal jeg kommentere så snart jeg har lest :-)

    SvarSlett